Перевезення офісу компанії «Бельгійське Містечко»
Фахівці компанії «УРА! Переїзд» не бояться складних завдань і завжди виконують свої зобов'язання на відмінно. Саме тому кожне нове завдання спеціалісти сприймають як черговий виклик за допомогою якого можна довести та підтвердити свій професіоналізм в області надання послуг вантажоперевезення.
Завдання до виконання
Нещодавно спеціалістами компанії «УРА! Переїзд» було здійснено перевезення офісу продажів будівельної компанії «Бельгійське містечко» із с. Бартатів, Львівської області на склад у м. Жовква.
Компанія «Бельгійське містечко» – наш постійний клієнт. Ми неодноразово здійснювали перевезення офісів компанії, їх працівників та клієнтів у нові надсучасні будинки.
Вимоги до якості перевезення офісу чи клієнта надзвичайно високі, адже всі меблі та техніка є новою і їхня ціна дуже висока, а отже мова про будь які пошкодження не може йти. Невід'ємною умовою роботи із компанією «Бельгійське містечко» також є якісна робота вантажників у будинках та сходових клітках, аби не пошкодити щойно зроблений ремонт.
Переїзд офісу: як проходив?
Цього разу завдання було складне, адже площа офісу продажів складала 95 м.кв. На ній була розташована велика кількість меблів та техніки. Додавали складності і макети житлових кварталів, один із яких був розміром 2,2Х3,8 метра — це був макет цілого масиву. Для його безпечного перевезення ми виділили пів вантажного автомобіля, а для підйому на склад задіяли цілий козловий кран. Усе заради збереження цілісності макету житлового масиву.
В процесі роботи вантажниками компанії «УРА! Переїзд» було здійснено упакування всіх речей та меблів, проведено якісне перевезення їх на нове місце та розставлено все на свої місця у складському приміщенні. Щоб у майбутньому було зручно віднайти необхідну річ чи частину меблів, на кожну одиницю була наклеєна фотокартка із зображенням того що запаковано і кількості місць.
Якість роботи вантажників і ставлення нашого персоналу до майна клієнта можна оцінити по фотографіям. На них відображено процес пакування меблів та речей, та також показані автомобілі, які були задіяні під час переїзду.
У перевезенні офісу продажів приймали участь 11-ть вантажників та були задіяні 2-ві вантажівки вантажопідйомністю 5 тон кожна. Як результат, переїзд тривав протягом двох днів і якість роботи персоналу компанії «УРА! Переїзд» як і завжди була на найвищому рівні!