Лічильник переїздів: 5410

Сервісом дуже задоволена. Вміло та оперативно перевезли речі. Ціна відповідає якості обслуговування. Дякую ) Єдине але, до розцінок на третю точку: у Вас незважаючи на відстань ціна за третю точку однакова, чи то 3 км чи 13 км. Якось забагато дораховувати ще 150 грн за третю точку, якщо до неї їхати 4 хв.

Перевезення офісу компанії «Бельгійське Містечко»

Переїзд офісу компанії: фото Фахівці компанії «УРА! Переїзд» не бояться складних завдань і завжди виконують свої зобов'язання на відмінно. Саме тому кожне нове завдання спеціалісти сприймають як черговий виклик за допомогою якого можна довести та підтвердити свій професіоналізм  в області надання послуг вантажоперевезення.

Завдання до виконання

Нещодавно спеціалістами компанії «УРА! Переїзд» було здійснено перевезення офісу продажів будівельної компанії «Бельгійське містечко» із с. Бартатів, Львівської області на склад у м. Жовква.

Компанія «Бельгійське містечко» – наш постійний клієнт. Ми неодноразово здійснювали перевезення офісів компанії, їх працівників та клієнтів у нові надсучасні будинки.
Вимоги до якості перевезення офісу чи клієнта надзвичайно високі, адже всі меблі та техніка є новою і їхня ціна дуже висока, а отже мова про будь які пошкодження не може йти. Невід'ємною умовою роботи із компанією «Бельгійське містечко»  також є якісна робота вантажників у будинках та сходових клітках, аби не пошкодити щойно зроблений ремонт.

Переїзд офісу: як проходив?

Цього разу завдання було складне, адже площа офісу продажів складала 95 м.кв. На ній була розташована велика кількість меблів та техніки. Додавали складності і макети житлових кварталів, один із яких був розміром 2,2Х3,8 метра — це був макет цілого масиву. Для його безпечного перевезення ми виділили пів вантажного автомобіля, а для підйому на склад задіяли цілий козловий кран. Усе заради збереження цілісності макету житлового масиву.

В процесі роботи вантажниками компанії «УРА! Переїзд» було здійснено упакування всіх речей та меблів, проведено якісне перевезення їх на нове місце та розставлено все на свої місця у складському приміщенні. Щоб у майбутньому було зручно віднайти необхідну річ чи частину меблів, на кожну одиницю була наклеєна фотокартка із зображенням того що запаковано і кількості місць.

Якість роботи вантажників і ставлення нашого персоналу до майна клієнта можна оцінити по фотографіям.  На них відображено процес пакування меблів та речей, та також показані автомобілі,  які були задіяні під час переїзду.

перевезенню компанії  белгійське містечко

перевезенню компанії-2  белгійське містечко-3

перевезенню компанії-3 белгійське містечко-4

перевезенню компанії-4 белгійське містечко-5

перевезенню компанії-5 белгійське містечко-6

перевезенню компанії-6 белгійське містечко-7

перевезенню компанії-7

У перевезенні офісу продажів приймали участь 11-ть вантажників та були задіяні 2-ві вантажівки вантажопідйомністю 5 тон кожна. Як результат, переїзд  тривав протягом двох днів і якість роботи персоналу компанії «УРА! Переїзд» як і завжди була на найвищому рівні!