Лічильник переїздів: 3240

Годину тому завершився і мій переїзд :) Раніше і не міг подумати - наскільки можна спростити собі життя - довіривши таку справу - дійсно професіоналам мувінгу. Завдання було трішки нетиповим, декілька точок на маршруті, повернення на стартову і т.д. Але хлопці справились з ним дуже якісно і швидко. Вантажники - працювали оперативно, без півгодинних "перекурів" і штучних затягувань часу. Водій - професійними маневрами підганяв бус максимально близько до точок загрузки/вигрузки....все, що мені залишилось - це спостерігати за їх роботою попиваючи ранкову каву :) Що дійсно вразило, так це те - що переїзд відбувся ЗНАЧНО швидше, ніж планувалось попередньо, а відповідно і дешевше :) і не зважаючи на оперативність все доїхало цілим і не ушкодженим. Тому хочу подякувати вантажникам, водію, менеджерам за якісно надані послуги, дійсно на УРА :) Так тримати, обов'язково рекомендуватиму ВАС друзям, а коли виникне і у мене потреба, то звертатимусь до ВАС однозначно :)

Поради щодо якісного офісного переїзду

Поради щодо офісного переїзду

Ідеальний офісний переїзд - це переїзд, який на 100% реалізує мувінгова компанія. Тобто Вам, як головному герою відомого фільму, залишається тільки прихопити свій фікус у горщику.

Але існують суб’єктивні причини, які вимушують компанію займатися перевезенням самостійно або проводити частину роботи власними силами. Якщо Вам доводиться переїздити самотужки, скористайтесь нашими порадами, сподіваємося вони стануть Вам у нагоді.

 Поради щодо самостійного перевезення офісу

  1. Готуйтеся до переїзду завчасно, адже «підготовка – це старша сестра реалізації».
  2. Правильно оберіть день та час. Організація офісного переїзду на робочому тижні не тільки порушить бізнес процеси компанії, але й може ускладнитися трафіком у місті, завантаженими автодорогами тощо.
  3. Не використовуйте вживаний пакувальний матеріал. Коробка б/у може не витримати навантаження. Правило підбору тари – чим важчий вантаж – тим коробка повинна бути менша.
  4. Не слід використовувати звичайні газети в якості пакувального матеріалу.
  5. Перевезення офісних меблів передбачає акуратне бережливе пакування та маркування. Рекомендуємо використвувати для цього спеціальний папір замість клейкої стрічки, щоб уникнути слідів клею на меблях.
  6. Нанесіть позначення на коробки «верх» або «низ», «крихке» або «скло».
  7. Речі першої необхідності та важливі документи слід перевозити окремо від загального вантажу.
  8. Особисті речі працівників слід транспортувати в окремих коробках, попередньо їх промаркувавши прізвищем власника.
  9. Заздалегідь визначте та узгодьте розташування робочих місць працівників в новому приміщенні. Це дозволить Вам «намалювати» схему розміщення меблів і значно полегшить процес розвантаження та розпакування. До речі, малюючи схему розташування, врахуйте розмітку телефонних та комп’ютерних кабелів.
  10. Зберіть максимальну кількість інформації про транспортну компанію, її працівників, відгуки про якість надання послуг.
  11. Не забудьте скласти детальний опис вантажу та включити в договір статтю про «матеріальну відповідальність компанії перевізника».
  12. Якщо є можливість, проведіть «чистку» речей, що підлягають перевезенню, можливо деякі з них можна залишити або викинути на смітник.
  13. Перед транспортуванням офісної техніки переконайтесь, що вона не потребує спеціальної упаковки чи специфічних умов перевезення. Такі дані можна знайти в тех.паспорті. Для перевезення офісної техніки використовуйте її оригінальну упаковку, або скористайтеся повітряно-бульбушковою плівкою.
  14. Розбираючи меблі, пам’ятайте, що їх доведеться збирати. Тобто всі роботи слід виконувати дуже акуратно.
  15. Для книг та паперів використовуйте невеликі коробки, бо вони швидко «важчають» і стають не підйомними.

І наостанок

Не забудьте сповістити бізнес партнерів про нову адресу Вашої компанії. А після переїзду запросіть їх розділити радість початку нового бізнес-життя!