Поради щодо особистого переїзду

Насправді, якщо підійти до організації переїзду з однієї квартири на іншу, чи з квартири в заміський будинок, «по-логістичному», то можна перевезти всі речі цілими і неушкодженими за дуже короткий термін, без великих емоційних переживань та грошових витрат. Незалежно від причин та обставин, за яких Ви переїжджаєте, ідеальним рішенням буде звернутися в мувінгову компанію, спеціалісти якої, дякуючи своєму досвіду, навичкам та матеріально-технічному оснащенню, розберуть, запакують, перевезуть і розпакують Ваші речі за лічені години.
Створено: 15 Березня 2023
Оновлено: 12 Квітня 2023
Дізнатись ціни
Замовити переїзд

Не такий страшний переїзд, як його малюють

особистий переїзд

Насправді, якщо підійти до організації переїзду з однієї квартири на іншу, чи з квартири в заміський будинок, «по-логістичному», то можна перевезти всі речі цілими і неушкодженими за дуже короткий термін, без великих емоційних переживань та грошових витрат. Незалежно від причин та обставин, за яких Ви переїжджаєте, ідеальним рішенням буде звернутися в мувінгову компанію, спеціалісти якої, дякуючи своєму досвіду, навичкам та матеріально-технічному оснащенню, розберуть, запакують, перевезуть і розпакують Ваші речі за лічені години. Крім того, ціна на квартирний переїзд під ключ з допомогою посередника навряд чи перевищить Ваші "часові" та грошові затрати на окреме вантажне таксі.

Якщо ж Ви вирішили частину роботи виконати самостійно, скористайтеся нашим порадами, і тоді є шанс, що переїзд не стане для Вас стихійно-побутовим лихом на рівні з будівництвом чи капітальним ремонтом.

Складайте списки для якісної організації переїзду

Складання різноманітних списків - це не трата дорогоцінного часу, а навпаки його економія. Навіть якщо у Вас нема досвіду в складанні планів та переліку важливих справ, написати два детальні списки у Вас вийде, тим більше, займе це не більше 10-15 хвилин.

Список №1 повинен містити перелік речей, які необхідно перевезти (одяг, книги, посуд, техніка тощо).

Список №2 – це перелік справ, які необхідно зробити в рамках переїзду (замовити транспорт, послуги вантажників, придбати пакувальний матеріал тощо).

Готуйтесь заздалегідь

Пакувальний матеріал необхідно підготувати завчасно. Радимо придбати професійний матеріал (картонні коробки, плівку, папір, гофротару, пакети та мішки), використання якого мінімізує ризик пошкодження вантажу, та дозволяє уникнути його втрати. Згідно статистики, через неправильне пакування 30% майна при транспортуванні губиться або пошкоджується.

Завчасно замовте транспорт та ознайомтеся з умовами роботи обраної транспортної компанії (чи надаються послуги вантажників, чи працює фірма у вихідні дні, чи надає транспортні послуги за межі міста тощо). Не зайвим буде скласти детальний опис речей, які перевозить транспортна компанія.

Причому в документах має бути включений пункт про матеріальну відповідальність перевізника.

Правильно розміщуйте речі

Перед тим як розмістити речі по коробках та пакетах, їх слід запакувати в папір або плівку. Для пакування крихких та скляних речей краще використовувати багатошаровий папір або повітряно-бульбашкову плівку.

При розміщенні предметів в коробки слід керуватися правилом «важкі речі вниз, легкі – наверх». До речі, одяг, якщо його розмістити між крихкими речами, може виконувати функцію амортизаційного шару. Але основну частину одягу варто перевозити в окремих коробках. Так буде набагато простіше його знайти на новій квартирі.

Маркеруйте коробки та речі

Для того щоб після переїзду можна було легко віднайти необхідні речі, радимо підписати коробки маркером. Помітки можна поставити і на внутрішній стороні меблевих елементів, це дозволить простіше і швидше їх зібрати. Меблеву фурнітуру слід перевозити разом з меблевим комплектом до якого вона належить. Це зекономить час на її пошуки.

І наостанок

Якщо окрім речей необхідно перевезти домашнього улюбленця, заздалегідь придбайте клітку для кішки чи намордник та поводок для собаки. Приготуйте і складіть в окремий пакунок гроші та документи, і по можливості, тримайте його при собі.

Правило 80/20 таке ж актуальне для організації переїзду, як і для будь якого процесу чи явища. Якщо 80% виділити на підготовку, то на сам переїзд знадобиться лише 20% Вашого часу та сил.

Іван Горгут - Найдосвідченіший вантажник
Іван Горгут
Найдосвідченіший вантажник
Я маю більше 12 років досвіду в організації перевезень та переїздів, як у місті Львів, так і по всій Україні. На моєму рахунку більше 1230 успішних переїздів. Обожнюю свою роботу і писати статті в блозі “УРА! Переїзд”
Цікавить інше запитання?
Знайдіть відповіть серед інших питань, або спитайте особисто.
Послуги перевезення вантажу у Львові від УРА! Переїзд

Цей сайт використовує файли cookies. Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності